Klara funderar; Varför är vissa hjärndöda?

Förut när jag loggade in hade jag fått en kommentar, så jag klickade in till tjejens blogg och tittade. Efter någon minut finner jag detta;



Det är postat dagen efter jag skrev ett inlägg med samma rubrik, kopierat rakt av, ordagrant. Hon har tagit bort delen om hur stora hagarna är bara, mitt inlägg finner ni här. Jag blir faktiskt väldigt trött på det här, och börjar fundera på hur hjärndöd man är, när man kommenterar en blogg man kopierar ifrån? Nåja, hon verkar ju VERKLIGEN gilla min blogg, eftersom att hon vill ha den själv, så jag tar det som en komplimang! :)

Vill bara säga dig detta tjejen, jag har ditt IP nummer, jag vet var du bor, jag har upphovsrätten på min sida, och anmäler jag dig hade det gett dig upp till två års fängelse om du varit myndig. Tänk två gånger nästa gång, din fantasilösa stackare! :)


(om någon vill läsa hennes blogg är länken här; http://melinddaa.blogg.se. Inte för att jag förstår varför någon skulle vilja, menmen. Skicka henne en kommentar och berätta vad hon är värd. :)

  


Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

haha ofta. då är det fan illa om man har sån skrivkramp att man måste kopiera ett helt inlägg >.<

2010-01-07 @ 16:21:20
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: hannah

haha du är king Klara :D

Dumma brud btw :O

2010-01-07 @ 20:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0