Skogstur med Nico

Känns som att jag är lite tjatig, men fy tusan vad underbar min lilla häst är! Jag har faktiskt ett helt nytt upplägg nu efter vilan, och det har gjort honom så himla positiv till allt! Han kan annars bli ganska trög och "grinig", men nu tycker han att allt är helt hysteriskt roligt och jobbar på jättefint.
 
Idag blev det en sväng i skogen, jag hade klätt mig lite för dåligt så det var verkligen svinkallt! Jag verkar vägra att inse att den där vintern faktiskt är på väg... Vad har ni för tips på varma kläder såhär i övergången?!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har inte börjat med underställ ännu, men när minus graderna sätter fart mera så börjar de bli dags. :)

Men annars bra underställ brukar jag kosta på mig.
Och när de är riktigt kallt så blir de termo byxor.
Sockar, varm tröja, varma fodrade vantar, pannband eller mössa under hjälmen :)

2012-11-01 @ 10:30:36
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0