Så vad har hänt sedan sist?

Ja, det har gått ett ganska bra tag. Grållan flyttade ju som ni kanske minns till mitt kusinbarn Josefin, men eftersom att tiden räckte till väldigt dåligt har hon nu på prov hos en kanontrevlig tjej i Tidaholm som dessutom äger Grållans helsyster.
 
Jag jobbar som en dåre och hästarna är inte igång riktigt, vi mest myser när vi har tid! Jag har också fått hit en ny häst (måste bli av med det här missbruket, haha) som heter Macahan Loss. Ni som är lite inne i travvärlden vet nog vem han är, en riktigt speciell rackare. Han är skäck förstår ni! Han står uppstallad här och jag håller på att rida in honom, så det är vad som händer just nu.
 
Ska faktiskt försöka börja blogga lite igen, men det har jag ju sagt tusen gånger ungefär....
 
Macahan under ryttare för första gången(?)
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Söt häst. :-)
Vore kul om du började blogga igen.

2012-10-26 @ 21:29:44
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: carro

fin han är :)

2012-10-27 @ 11:52:43
URL: http://lovelyfreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0