Snökaos och de senaste dagarnas strapatser!

Hej på er! De senaste dagarna har det hänt ganska så mycket, bland annat har två tjejer provridit Nico och vi har fått brutalt mycket snö. Båda tjejerna som provred var superduktiga, men den ena kände att det var lite för långt att åka. Dena andra skulle fundera lite till, men både hennes mamma och hon själv tyckte om Nico, och jag tyckte att hon gjorde ett kanonjobb!
 
Själv har jag försökt att rida så gott det går i busvädret, men det är inte lätt när det är kolsvart och snön yr haha! Idag är jag insnöad från jobbet så jag jobbar hemifrån, ska försöka rida innan det blir mörkt också om det kan lugna ner sig lite.
 
Den enda som är lycklig över snön det är Nico, han älskar att buffa runt med mulen i snön och galoppera så att det yr omkring honom. Det är fördelen med kallblod, snö, mat och lycka är synonymer haha!
 
Tokkillarna och deras lunch. Nico har dessutom fått upp bensnöret i sin vilda framfart, hah!
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Samma väder som vi då.

Fast jag hoppas de snart lägger sig.
Så man kan ge sig ut o rida imorgon. :-)

2012-12-05 @ 15:18:09
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0