Som vanligt ingen uppdatering...

... men vi lever alla fyra! Hästarna går bra just nu, men Grållan är inne i en stressad period, jag tror att det är för att hon håller på att byta päls. Hon är ju väldigt känslig damen! I övrigt går allt jättebra med henne, och jag träffade hennes förra ägare inne på travet igår, skoj skoj! Hans fru håller på lite med ridtravardagar och clinics och sådär, så vi pratade om att jag och Grå kanske skulle vara med, vi får se! Hon börjar bli fin i galoppen också, höger går jättebra och vänster kämpar vi på med. Här kommer lite nya bilder på damen i alla fall;

 

 

 

 

 

 

 

 

Just nu gör jag praktik på ett jättetrevligt ställe där jag trivs jättebra, och på måndag så ska vi till Årjäng och starta två hästar. Som ni förstår så tar det enormt mycket på krafterna med både praktik och båda hästarna, så det är därför jag inte bloggat, men Tanja hjälper mig flitigt med Nico i alla fall! Det går jättebra för dem, och på söndag så ska de träna för Stinelo för första gången. Jag ska även rida Grållan för Stine, så det blir superspännande!

 

 


Kommentarer
Postat av: alisha (:

Jättefin blogg! :D

2011-09-24 @ 12:09:05
URL: http://alishaaas.blogg.se/
Postat av: Erika

fina bilder :)

2011-09-27 @ 22:35:19
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Amelie

Vilken fin häst, jätte härligt steg! :)

2011-09-28 @ 17:26:30
URL: http://ourhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0