28/4-11 - Akademiskt

N i c o
Äntligen ett pass på mitt lilla hjärta, underbart! Han gick till på köpet som en klocka och jag är jättenöjd! Jag rider ju alltid med inspiration från det akademiska, men jag bestämde mig för att ta ett helt pass, och han var hur fin som helst! Red mycket öppna och sluta, samlingar och ökningar och piruetter. Det bästa med alltihop var att jag red hela passet på långa tyglar och att han lyssnade på pyttesmå hjälper! Vissa delar red jag på enhandsfattning, men det är inte min starkaste sida så då gick han upp lite ur formen, men annars gick det kanon! Så himla synd att jag inte hade någon som fotade, för hjälp så fin han var!!


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

jag kan fota någon dag :D

2011-05-01 @ 11:57:17
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Adina

SÅÅÅ ROLIGT ATT DET GICK BRA! Synd att man aldrig ska ha någon till hands sådana dagar.. :(

2011-05-01 @ 16:32:13
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0