En liten uppdatering om de senaste dagarna

Eftersom att det inte hänt så mycket på ett par dagar så har jag inte uppdaterat. Jag är förkyld, så jag sitter hemma och snorar för tillfället, det är så tråkigt att jag blir sjuk HELA tiden.. Vill ju ut och rida lite nu, jag börjar faktiskt få lite vårkänslor haha!

Angående Göteborg Horse Show så var det jätteskoj, men tyvärr så kom jag och Jossan inte in på kvällsföreställningen på grund av att det blivit fel med biljetterna som sagt. Vi fick i alla fall shoppat det mesta av det vi ville ha som tur var, och för den delen var det kanske tur att vi inte fick stanna längre, annars hade vi väl shoppat ännu mer! Bilder på vad jag köpte kommer imorgon eller så, för det ligger i Angelicas skåp i skolan. Hon tog med det hem så jag skulle slippa släpa på det hela helgen, supersnällt!

Något annat som var väldigt, väldigt roligt var att jag fick en väldigt fin kommentar av utställarna som hade EC Hands på mässan. Ni vet den där mätaren som visar hur hårt man håller i tyglarna, och om man håller jämt? Jag testade den och hon som höll i andra änden på tyglarna sa att jag hade de finaste händerna som hon hade känt under tiden som hon har åkt runt med EC Hands, riktigt roligt! Då blev Klara glad haha!

För övrigt har det inte hänt så himla mycket, mer än att hovslagaren var här i söndags. Jag var inte hemma, men mamma sa att han var bra i alla fall. Vi fick ju ta en ny IGEN eftersom att vår hovslagare plötsligt åkte på semester jättelänge... Nåja, nu håller vi oss till Peter i alla fall, så hoppas vi på att vi kan ha honom så länge som möjligt nu!


Jag saknar sommaren, Mia och Pilo jättemycket, så ni får en härlig bild på mig på Pilo
och Mia på Piraten på ardennergaloppen!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Underbar bild =D

2011-03-05 @ 11:12:36
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Malin

Är det Piraten han som står som hingst(om han nu fortf. gör de)?:)

2011-03-08 @ 21:44:23
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0