Trött Klara!

Trots en lång arbetsdag med en himla massa promenader så har jag motionerat tre hästar nu sedan jag kom hem, trött som attan! Men det är så himla roligt så att det gör ingenting, haha! Grållan som överträffade sig själv under gårdagens dressyrpass med en klockren högergalopp fick gå lite lugnt idag, så henne longerade jag bara. Nico fick sig en genomkörare på banan, där jag dessutom mötte upp Josefine och red igenom Martell lite i galoppen. Han har verkligen blivit jättetrevlig nu, men Josefine har inte varit igång så mycket med ridningen de senaste åren, så jag hjälper gärna till lite!

Nemo fick stå idag, men han har haft på sig huvudlag och gått promenad med bett i munnen i helgen. Han leker dessutom med bollen varje dag, så han är den enda som håller sig trimmad haha!


Bilden är från förra månaden, hon var mycket mer balanserad idag. Hon gör framsteg så snabbt!!

 



Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Finaste grållan :)

2011-07-12 @ 10:06:22
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Erika

Så fin hon blivit. :)

2011-07-12 @ 15:32:49
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Mia

Uppdatering?

2011-07-15 @ 20:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0