Så otroligt glädjande!

Igår innan jag skulle åka in till Amanda så satt jag och kikade på lite bloggar, och hittade det här. Blev verkligen otroligt glad, och det roliga är att jag har sett Lisas Ragge på någon tävling eller två, och alltid tänkt att OM jag skulle ha en ponny, så skulle den vara som Ragge. Lite kul att vi har förkärlek till varandras hästar, eller hur!? Slänger med en bild jag tog på Lisa och Ragge i Grästorp förra sommaren tror jag att det var.

 

Jag måste även tillägga att jag känner inte Lisa personligen, men jag har sett henne rida och agera på såväl tävlingsbanan som framridningen och jag tycker att hon verkar vara en väldigt kunnig och ödmjuk person, som verkligen, verkligen älskar sin fina ponny!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0