Lyckliga, soliga dag!

Efter att ha mått fruktansvärt dåligt de senaste dagarna så är jag idag lite bättre, och ser VERKLIGEN fram emot att orka gå ut i stallet och rida mina två älsklingar, och på något annat sätt motionera Lillplutten! Nu har vi några härliga, lediga veckor framför oss som kommer att gå helt i hästens tecken!!

Vecka 30 kommer mitt superduktiga kusinbarn Josefin och i år har vi inte lånat någon häst till henne, utan hon kommer att få rida Nico och Grållan, det beror lite på vad hon känner för. Är i vilket fall övertygad om att det kommer gå lika bra vilken av dem hon än väljer, så det är lugnt!

Jag ska dessutom ha Prinsen här medan Olivia är borta, tanken är väl att jag ska sitta åt honom ordentligt så att han är tam när hon kommer hem, haha! Jag gillar Prinsen faktiskt, han är tuff! Det har dessutom varit väldigt roligt att få vara med under det här året och hjälpa Olivia, hon och Prinsen har utvecklats enormt som ekipage!!

Kort sagt, jag har en superhärlig tid framför mig, och jag hoppas att ni kan säga det samma!!


Jossan och Hanny förra sommaren.


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

Min fina lilla Prinskorv, haha ^^

2011-07-17 @ 10:29:14
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Riktigt fin fjording :)

2011-07-17 @ 11:18:20
URL: http://prekness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0