Håll tummarna!

Jag måste faktiskt säga att jag bönar och ber till högre makter att Nico kan tänka sig att sköta sig idag. Det kommer nämligen en tjej och provrider honom, och hon verkar helt perfekt! Nico är ju dock inte den roligaste att rida första gången, men jag hoppas att han kan göra ett undantag och vara snäll mot henne, för jag vill verkligen att det ska fungera!

Jag ska självfallet inte sälja min ögonsten, utan det är alltså en medryttare det handlar om. Igår var Nico jätterolig att rida, väldigt positiv, så jag hoppas att det håller i sig. Tänk vad underbart det vore med en medryttare som verkligen klickar med honom, han behöver ju gå så mycket som möjligt. Det vore skönt att känna att man slipper ha ångest för att han inte går alla dagar, utan att det finns en hjälpande hand som kan rycka in ett par dagar i veckan!

Kort och gott, håll tummarna nu allihop!!

Sarah testade Nico förra året, och det gick ju ändå ganska bra!

 

 


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

hoppas det går bra! :)

2011-07-20 @ 10:43:11
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Lamia / Hästblogg

Han är otroligt fin den där :)

2011-07-20 @ 13:03:55
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Sandra - Hon med isabellen!

Sv: Jag har en Edinburgh dressyrsadel :) Hihi ja, den är kanonskön! Älskar den :D

2011-07-20 @ 16:35:43
URL: http://ponnybruden.blogg.se/
Postat av: carro lans

sv från kommnetaren om nagellack:



Ja, haha, det är sååå lätt också att köpa nytt nagellack med när man hittar något snyggt och får den där välkända "ha känslan" :P Så lätt att man samlar på sig då! haha :)

2011-07-20 @ 18:42:53
URL: http://lovelyfreak.blogg.se/
Postat av: Tanja Hansen

Hej, jag kommer imorgon runt 15 tiden om de passar bra för dig?

Du får ha en fin dag så ses vi imorgon! Kram

2011-07-22 @ 14:23:16
Postat av: Sarah buusch

Haha men där är ju lilla jag! ;)

2011-09-09 @ 10:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0