De senaste dagarna

De senaste dagarna har varit både upp och ner faktiskt, på många sätt. Jag har varit sjuk IGEN, men är på fötterna nu, så hästarna har gått lite varierat. Nico har gått någon dag i skogen, Grållan har bara gått dressyr. Båda har varit fina i alla fall!

Det roligaste för er att höra är kanske i alla fall att det gick jättebra med medryttaren, hon och Nico passade jättebra ihop! Riktigt skoj, för det har varit allt annat än lätt att hitta någon som han trivs med. I första hand är det Nico som får välja medryttare, sen att jag tycker att Tanja verkar vara en toppentjej gör ju ingenting sämre!!

Hon skulle kommit ut och ridit imorgon men det går tyvärr inte då Nico har fått ett konstigt sår (mer om det senare). Det är i huvudsak meningen att hon ska hjälpa mig en eller två dagar i veckan, men det kanske blir mer senare om det behövs eller om hon är sugen på att ta någon extra dag då och då.

Tror att det här kommer att bli toppenbra i alla fall! Imorgon åker jag troligen ner till Göteborg och sover där en natt hos Jossan, sen tar jag med henne upp hit och så har vi en eller två jätteroliga veckor framför oss! Det passar bra att Jossan är här och hjälper till just då, eftersom att Tanja är bortrest. Dessutom ska jag ju ha Prinsen här, så det kommer nog att vara fullt upp!

Olivia och Prinsen förra året.

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Klara :D Nästa år får du vara med ;) Pratade med en tjej som tänkte anordna en träningshelg för haflinger, vill du vara med? Hon hade tänkt lite varierat, hopp/dressyr/terräng.

2011-07-25 @ 13:28:45
URL: http://livetsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0