Superroliga nyheter!

Anledningen till att jag inte bloggat är att jag som sagt har bihåleinflammation, och den blev såklart jättemycket sämre när jag gick till skolan ändå.. Igår somnade jag när jag kom hem, för jag hade så himla ont i huvudet. Sov tills typ tio på kvällen, då mamma ville att jag skulle gå ut och ge hästarna kraftfoder, för hon och pappa hade tagit stallet, så pappa mockade och mamma fixade maten osv, men de var osäkra på kraftfodret. Sjukt skönt att jag slapp mocka, för jag mådde verkligen inte bra. När jag vaknade idag så hade jag fortfarande ont i huvudet, och det har jag nu med.. Detta är dock inte den goda nyheten såklart, utan den kommer här;

Jag och Nico ska på träningsläger hela vecka 7! Ska bli så otroligt roligt! Vi ska åka till RC Horse-Vision och träna NH, trickträning och Akademisk ridkonst två gånger om dagen, en lektion NH/trick, och en AR. Kan inte med ord beskriva hur roligt det ska bli! Som om inte det vore nog så ska Stinelo komma ut och hjälpa mig antingen i morgon eller nästa helg, så att det går smidigt och lätt att lasta när vi ska åka. Längtar som tusan!

Jag ska alltså träna trick och NH för Rebecca Östh som är en superduktig tränare inom det området. Vill ni se film på när hon jobbar med sin häst Sunnyboy så finns länk till film HÄR. (Öppnas i nytt fönster) Den akademiska ridkonsten kommer jag då att träna för Christofer Dahlgren, även han jätteduktig! HÄR kan ni se film på när han rider tre av sina hästar.

Som sagt, ska bli hur kul som helst! Slänger med en bild från provridningen av Nico, där Stinelo rider. Hon var tidigare anställd som beridare hos Rebecca och Christofer, men har nu startat upp en liten verksamhet hon också.

Känner ni igen min lille prins? Ingen jättesmickrande bild precis, men den gör det lätt att se
hur han har utvecklats! Älskade lilla Nico-pico-bus! <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Samanta

Jag är nog den enda som faktiskt tycker att bilden är söt (A) ^^

2011-01-29 @ 13:20:09
URL: http://samantas.blogg.se/
Postat av: carro lans

Vad roligt för er! =D

2011-01-29 @ 19:56:09
URL: http://lovelyfreak.blogg.se/
Postat av: Anna

Kan ju säga att jag är klart avundsjuk på dig!!!

2011-01-31 @ 12:10:10
URL: http://willbetheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0