Glada nyheter!

Igår blev det ingen uppdatering eftersom att jag stensomnade direkt när jag kom hem från skolan, kände mig inte direkt pigg och fräsch. Idag är jag tack och lov piggare, och ännu bättre blev det när jag pratade med mamma, för hon har pratat med min läkares assistent, och jag får rida igen! Det var ingen skelettskada, utan det var min kroniska överrörlighet som spökar precis som vanligt, så det är bara bra att jag använder armen, så länge det inte gör allt för ont. Blir det värre så får jag gå till en arbetsterapeut och ordna ett träningsprogram eller något i den stilen.

Huvudsaken är att jag får rida igen i alla fall, så jag tänkte rida lilla Grå imorgon. Nico har ju tappat en framsko, så han får vila tills jag har lyckats fixa fram en sko som Johan kan slå på. Grållan däremot har alla skor på, så det får bli henne jag lägger fokus på nu ett tag.

En till rolig grej är att pappa har lovat att han ska köra mig och båda hästarna till löshoppningen den 30onde, om han är ledig alltså. Vore verkligen jätteskoj, dels för att Nico älskar att hoppa, men också för att se om Grållan tycker att det verkar vara något roligt.

Nico när han löshoppades på LRK i februari -10.

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad kul att du kan rida igen. :)

2011-01-14 @ 17:48:11
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0