8/1-11 - Promenad

Var inte orolig, jag har inte dött! (Även om man skulle kunna tro det...) Jag har bara haft en riktig svacka gällande allt vad hästar heter, och hållit på extra med kaninen och naglarna istället. Självfallet har jag tagit hand om hästarna, men det är verkligen jättetråkigt att inte kunna rida på grund av handleden, så jag har inte haft lust att blogga eller läsa om alla andra som kan hålla igång. Jag var på sjukhuset i fredags och fick handleden, handen och armbågen palperade och det verkar som att det onda kommer från änden på det yttre underarmsbenet, men jag ska in och röntga den imorgon bitti.

I förrgår var jag i alla fall på promenad med Nico, vi gick ungefär 7 kilometer. Det var absolut trevligt, men han var superpigg och när vi var allra längst bort är det klart att solen var tvungen att gå ner och det blev svinkallt, började blåsa gjorde det också. Men över lag var det trevligt, det tyckte nog Nico också!

Som jag sa högre upp så har kaninen fått mer tid nu, och helt plötsligt så vill han hoppa igen! Jätteroligt tycker jag, och vi satsar på att vara med på en tävling i april, Lätt Rak blir det i så fall, det ska bli superskoj! Han har varit väldigt negativ i hoppningen, men nu går det som smort, idag hoppade han fem hinder i rad, vilket är en enorm prestation från min bestämda kanins sida, haha!

Ni får två bilder på sötnosen, och för er som inte tycker att kaniner är det minsta skoj; titta på det härliga, gröna gräset och sakna sommaren istället!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Träligt med handleden, hoppas de blir bättre snart.

2011-01-10 @ 14:41:38
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

hoppas handleden blir bättre snart. Söta bilder med!

2011-01-10 @ 19:05:53
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Ulna?

2011-01-10 @ 21:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0