23/1-11 - Barbacka och bus

Jag red ett kort barbackapass på 20 minuter, eftersom att varken jag eller Nico är igång. Han kändes ganska fin, men jag är fortfarande sjuk och orkar inte riktigt sitta ihop honom. Sen orkar han såklart inte bära sig helt heller, eftersom att han har stått så länge, men han kämpade bra. Efteråt tänkte jag ta en promenad med honom, för det tycker han är jättemysigt för det mesta. Mamma följde med också, och Nico gick såklart lös och kom i sin egna takt bakom oss. Helt plötsligt får han dock något fnattanfall och galopperar hem för att sedan hoppa över staketet in i hagen, vi skrattade så vi tjöt! Jag tog det som att han inte var så sugen på promenad just då!

Nico var grinig vid maten och ville inte alls fastna på bild idag, men Grållan och Dianne var vid gott mod!






Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

så söt katt !

2011-01-24 @ 14:56:47
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder! :D§

2011-01-25 @ 18:39:22
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0