15/1-11 - Jobb på lina

Jag hade ju tänkt att rida nu när jag äntligen fått klartecken att det är okej med armen, men självklart smäller jag till och blir sjuk istället då. Fast besluten om att Grållan ändå skulle gå idag så gav jag mig ut för att testa på att lina henne, och det gick faktiskt över förväntan. Jag tror att hon är linad tidigare, annars hade hon nog inte förstått så bra som hon gjorde. Hon var väldigt spänd och lite trippig, men det berodde nog dels på att det blåste, dels att hon är ovan men också att hon har stått jättejättelänge. Ha detta i åtanke när ni kollar på filmen. (Japp, ni läste rätt, det kommer en film sen!)


EDIT; Filmlänk



Kommentarer
Postat av: Anonym

bloggga meeeeeer!

2011-01-15 @ 21:11:09
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0