14/2-11 - Rebeccaträning

Sitter just nu hos farmor och ska äta lunch, jag och Nico har haft träning för Rebecca precis innan jag gick hit. Det gick bra, vi checkade av grunderna så att de sitter, och det gick ganska bra. Jag har lite dålig koll på min kropp, men Rebecca sa att det inte är så farligt som jag själv tror. Vi gick som sagt igenom alla grunder, dvs min personliga zon, flytta bakdelen, flytta framdelen, skicka ut på volt, driva runt, kalla in, jojo-leken och vallning på åttvolt runt koner. Nico är ju lite bufflig av sig, men Rebecca visar mig hur jag ska hantera det. Imorgon ska vi fortsätta lite med vallning och börja titta på något trick, superroligt!
Nu ska jag äta, sedan har jag träning för Christofer klockan tre!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad roligt!!:)

2011-02-14 @ 15:06:55
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: annica

Låter hur kul som helst =)=)

2011-02-14 @ 18:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0