Nemo

" N e m o "

f. 2010-06-25
e. Clibberswick Beacher u. Molly ue. Eric v.St. Zwarte Hof
Shetlandsponny - fux - hingst - växer

Stambok; SSS

Nemo kom till mig den 18/6 2011



H i s t o r i a

Eftersom att Nemo är så ung så har han ingen lång historia, men han är uppfödd av en bekant till mig som heter Anneli Olsson. Han bodde där till och med början av sommaren då han flyttade på bete till min syssling Johan, sedan snodde jag med honom hem och här är han nu. Tanken är alltså att jag ska köpa honom av Anneli!

M e r   o m   N e m o
Nemo är som de flesta ettårshingstarna en riktig liten rackare, och han charmar oss mer och mer för varje dag! Jag håller just nu på att vänja honom vid all utrustning och att gå fint i grimskaftet. Så snart han är redo så ska jag börja köra in honom och även longera honom lite. Tanken är att jag ska träna trickträning och lite körning för skojs skull, sedan ska jag även ställa ut honom en del om allt går som jag vill!


Kommentarer
Postat av: fo

Hejhej, jätte fin blogg verkligen! :)

Jag tar nu tag i bloggandet och hoppas jag ser er här inne då! Följa bloglovin elr länka går oxå kanon! :)

puss fo

2011-08-09 @ 12:47:37
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/
Postat av: Sofia

Guuuuuuuuuuuuud så sööt bild :'D

2011-08-10 @ 09:27:50
URL: http://prorider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0