Trött matte med dåligt samvete..

Borde egentligen vara ute och rida just nu, men jag hinner verkligen inte.. Känner att det är bättre att hoppa över det om jag ändå måste stressa, så han får stå idag också, fjärde dagen i rad. Känns inget vidare, men så är det. Jag och pappa håller dock på att kolla upp möjligheterna att ha honom på skolan istället, vi vet inte än om det finns någon ledig plats, men det ger ju sig. Det är ju egentligen ingenting som jag vill behöva göra, nu när jag äntligen har stall, men samtidigt är det jobbigt när han får stå. På skolan har man ju liksom både bana och ridhus, så det är ju bara att rida på, plus att man inte måste ta ALLA in och utsläpp och fodringar hela tiden, så det är väl värt att kolla... I och med att jag har så mycket håltimmar och slutar på konstiga tider och ändå inte kommer så vore det ju inte helt fel. Ska höra mig för lite i alla fall, så får vi se hur det blir..

Egentligen är det ju här hemma jag vill ha plutten, men vad gör man?

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh, sluta gnäll! rid på din ponny istället, vill man så tar man sig tid och ork!

2010-09-29 @ 10:06:27
Postat av: Agnes

Har nu skapat en ny blogg som är för alla Ponnyhoppare i Sverige mer information hittar du på ponyjumper.blogg.se!

2010-09-30 @ 20:26:23
URL: http://ponyjumper.blogg.se/
Postat av: Amanda

hej! vart hittar du bakgrundsmönster till din blogg? jag håller på att göra om min blogg men hittar inga snygga bakgrundmönster..! :)

2010-10-01 @ 16:53:36
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Karolina

Jag tycker du gör helt rätt Klara! Eftersom du själv vet att du har ont om tid att rid honom är det ju en super ide att försöka ta upp honom till Uddetorp för där kan du ju som sagt kanske hinna motionera honom lite mer :) så jag håller inte alls med den första personen :)

2010-10-02 @ 20:24:17
URL: http://swisher.blogg.se/
Postat av: Anonym

man hinner det man vill! det sa alltid min mormor och det har funkat för mig! har många potäter i luften men har alltid hunnit med det jag tagit åt mig1

2010-10-03 @ 15:02:52
Postat av: malin

dom där två som kommenterade "man hinner det man vill" bla.. dom två har nog aldrig ägt någon häst skulle jag tro. Man hinner inte alltid, det bara är så. och särskilt inte nu när det går åt mörkare tider.. De är synd, men inget man kan göra åt tyvärr. tycker du gör en fantastiskt jobb med Nico även om du inte alltid hinner att rida honom. (:

2010-10-03 @ 20:21:41
URL: http://maliinweiten.blogg.se/
Postat av: Smart!

Jag har visst häst! Klarar av gymnasiet utan problem och hinner med att rida iaf 5 dagar i veckan. Så jag vet vad jag talar om! Jag är inte mörkrädd. Det kanske hjälper;)

2010-10-06 @ 16:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0