Putsa putsa putsa!

Ska ta mig i kragen och gå ut och putsa lite tänkte jag. Det är verkligen på tiden, jag har slarvat det sista. För att göra det lite roligare i fortsättningen ska jag köpa en ny tvål. Provade den i skolan idag, och jag tyckte verkligen att den var toppen! Det är Equifix Sadeltvål jag pratar om, och den finns att köpa för 66kr på Stallboden.se.



Idag blir det dock helt vanlig gammal hederlig glycerintvål från Hööks, men jag får se fram emot den nya tvålen när jag köpt den, haha!


Kommentarer
Postat av: AnKi

SV; det är självvalt att pendla så långt, jag älskar att bo där jag bor men föredrar att ha G i det stallet han står nu. Men om det stämmer dåligt med tiderna förstår jag att det kan vara problematiskt... De gånger som jag har möjlighet brukar jag gå upp tidigt och rida innan jag ska iväg med tåget, det kanske vore något? Det är ju dock mörkt ibland då med.

2010-09-12 @ 09:00:05
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0