Förkyld och bitter...

Sitter just nu och känner hur en dunderförkylning är påväg in, mår inte alls speciellt bra. Hoppas dock på bättring, är inte skoj att missa saker i skolan, det är så svårt att ta igen! Har glömt att säga att jag och Josefine (som äger stallet jag stallat upp i under alla år) var och hämtade hennes häst Wanda i Tidaholm i Lördags. Har saknat henne lite faktiskt, haha! Wanda är en väldigt speciell och fin häst som jag red lite när jag var yngre. Riktigt rolig häst att rida faktiskt! Att jag kom att tänka på det beror på att jag ska ut i stallet om en stund, för jag ska rida bort Nico till Josefine, så skor vi våra hästar ihop. Måste ändå rida idag, så det blir smidigast!


Fina gamla Wanda! <3


Kommentarer
Postat av: Erika

Krya på dig! :)

2010-09-20 @ 19:17:44
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0