6/9-10 - dressyr på stubben

Uppdaterar det här långt i efterhand, eftersom att det inte blivit av tidigare. Jag red Nico på stubben, och han var helt tokig, trodde att jag skulle flyga av redan när jag kommit en bit av stallplanen, då han fick något rodeoryck, han har aldrig bockat så förut, haha! Han jobbade dock på ganska bra fast han var lite spänd, för att Gert hade igång fläkten som torkar säden, så det förde lite oväsen. Har så dåligt samvete för att jag rider så lite, men det är svårt att orka och hinna när man pendlar... Borde skaffa en medryttare, men det är ju så svårt!

Ett av Nicos tokryck som Frida fångade på bild i vintras!
Observera snön som är framför honom, som flög dit när han kickade bakåt, haha! Knäppa häst! <3

 


Kommentarer
Postat av: AnKi

Det är en vanesak att hitta orken när man pendlar tycker jag. Åker ju 11 mil hemhem för att rida någon eller några gånger i veckan utöver helgen. Tycker man vänjer sig så småningom =)

2010-09-11 @ 18:46:48
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com
Postat av: Fredrik R

Hej Klara



Ibland har man inte någon ork till något alls.

Men ett hett tips är att sova på bussen/tåget till och från skolan så samlar man massa ork så orkar man ta en tur på ponnyn när man kommer hem.

Vart någonstans pluggar du? Vad läser du?

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Rösta blått den 19e!

Med vänlig hälsning Fredrik R.

2010-09-12 @ 10:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0