13/9-10 - dressyr+uteritt

Josefine som äger stallet där jag brukade ha mina hästar back in the days var här och fikade, så jag red med henne hem sen och red på hennes bana, vilket gick helt hyffsat. Nico skötte sig bra, men var lite spänd och pigg, men det är inget jag kan anklaga honom för, jag rider inte tillräckligt mycket. Jag kände inte för att rida på vägen hem själv utan reflexer så jag red genom skogen, vilket är en omväg på typ 40 minuter, men i och med att jag bara red 20 minuter på banan så var det nog bara skönt för Nico att få sträcka ut lite. När vi kom hem blev det massage och stretching, ett mycket uppskattat tillskott i vardagen om ni frågar min lille rulltårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0