Hoppträning med Olivia

Jag och Olivia skulle åka till ridhuset tillsammans och hoppa, men min kära pålle ville iiiinte kliva på transporten, lånade Johans och den bråkar han alltid med, så han fick vara hemma, så åkte jag och hjälpte Olivia istället. Prinsen hoppade som jag vet inte vad, han var hur fin som helst, nu är det bara Olivia som måste lära sig att hänga med i hans lite bättre språng, haha. Hon hade alldeles för långa stigläder också, så hon satt löst ett par gånger. Annars gick det jättebra, och de hoppade ponnyvarianten av 5,5an.


Ser ni hur den där ponnyn hoppar?! Så himla trevlig! Finns fler bilder i Olivias blogg.

 

 


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

Haha , jag får komma ihåg kortare läder nästa gång ;) Men kul var det :D

2010-10-20 @ 17:20:35
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0