16/9-10 - Uteritt

Red runt Månslunda, och jag tror faktiskt att Nico tyckte att det var väldigt skoj att komma ut lite för en gångs skull. Det jar blivit lite dåligt på den fronten ett tag. Visst, jag har ju såklart ridit genom skogen till både ridbanan och travbanan, men inte ute i skogen ett helt pass så. Han skötte sig bra och var på gott humör. Innan jag red så klippte jag honom också, det blev någon variant av halvklippning. Gossen blev otroligt snygg i klippta framben måste jag säga! Han kommer att bli monstersnygg när jag helklipper honom senare, haha!

Dålig bild, Nico ser lite småskabbig ut och allt är suddigt, men ni får en finare bild någon annan dag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0