10/10-10 - dressyr

Idag samlade jag motivation och red på banan igen, var inte så taggad efter förra gången. Idag gick det dock bättre, även om han fuskar ganska mycket, så känns det ändå bättre än när han bara är jättetrock. Stundtals var han faktiskt riktigt fin, så jag är ändå ganska nöjd. Känns så tråkigt att bara stå och stampa och aldrig komma framåt, men så får det vara tills jag har körkort och kan köra transport, inget mer med det. Får göra det bästa av situationen sålänge! Ska höra med farfar också om inte han är sugen på att köra, om så bara en gång i månaden. Får ju rida dressyr i hoppsadeln nu, eftersom att den ligger lite bättre än dressyrsadeln nu när han är så ur form, men det går ändå bra. Många gnäller på dressyr i hoppsadel, men jag trivs ganska bra i min. Slänger med en bild på stackars Nico som ser ut som en julgran i alla sina reflexer!


Kommentarer
Postat av: Frida

http://www.gulahasten.se/ =)

2010-10-10 @ 21:26:34
Postat av: fannyisaksson'

Vilka smarta reflexgrejer du har på totton, blir så trött på alla som rider helt kolsvarta ute i mörkret längs vägarna nu...asläskigt att möta dem det kan ju hända något. Så toppen att se att du har huvudet med dig (Y) :) Har du fått mitt mail om fotona? (A) En mysig vinterbild (kanske på en söt liten häst) vore toppen :) har fått in mest sommarbilder maj-aug än... så om du vill får du gärna maila över något :) (i liggande format, hehe) <3

2010-10-11 @ 20:55:48
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0