Fixafixafixa!

På måndag mellan fyra och fem kommer den nya hästen som jag berättade om! Ska ut och lägga in halm i hennes box, fixa en egen hage åt henne och sådär. Hon får gå i lilla hagen måndag och tisdag, så släpper jag ihop dem på onsdag när jag har tid att stå och kolla så att allt går bra! Hon får gå ut i egen på morgonen, så släpper jag ihop dem när jag kommer hem vid elva eller så, sen är jag ju ledig torsdag och fredag. Men nu har jag hagar att vårfixa, och en liten häst att rida!
 


Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

haha du e la för go ;) tycker den bilden på mig är hemsk dock, men klänningen e ju fin iaf ;D

2010-05-07 @ 20:53:25
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: jenny

sv: hehe jaa så är det, du anar inte hur mycket idioter och puckon jag träffar på på mitt jobb :P men precis det heter barfota

2010-05-07 @ 23:38:53
URL: http://jbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0