De andra har datakunskap, jag har tråkigt.

Och här sitter jag nu, i total förvirring och väntar på att nästa lektion ska börja. De andra i klassen har datakunskap, men jag är ju redan klar med den kursen sedan förra året. Helgen har varit hektisk, har haft stalltjänst och det har nästan tagit knäcken på mig, haha! Jag har inte hunnit rida någon av mina egna hästar heller, eftersom att jag har varit borta jättelänge varje dag, men jag och Mia var och tränade Pilo häromdagen, så jag ska uppdatera med bilder och så vidare sen när jag kommer hem. Ska även försöka rida i alla fall en av hästarna när jag kommer hem, det var ju ett tag sedan de gick nu. Jane kommer på torsdag och rider ut på Hanny, och då följer jag såklart med på Nico. Vet inte hur det ser ut, Mia har kanske tänkt sig att vi ska rida lite på Pilo idag också, men jag vet inte riktigt, det är om jag hinner helt enkelt. Nu ska jag spendera en timma på att titta på när de andra jobbar.
 


Kommentarer
Postat av: rebecca

Du har chansen att vara med i veckans blogg http://minriddagbok.blogg.se/2010/may/nu-startar-veckans-blogg.html om 2 veckors länkning!

2010-05-17 @ 19:26:40
Postat av: Mia

"Jag har inte hunnit rida någon av mina egna hästar" menar du nico då eller ? ^^

2010-05-17 @ 20:37:12
URL: http://mikri.blogg.se/
Postat av: N

SV: En svart korsningsponny från Irland -95 :D

Va är din häst för ras? :)

2010-05-18 @ 07:46:28
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0