27/5-10-uteritt + några skutt

Red Nico runt Månslunda, och han kändes lite knepig. Berodde ju såklart på att jag inte ridit på några dagar, men han var superladdad också! Han var väldigt reglerbar och fin i galoppen dock, så när jag kom hem kunde jag inte låta bli att hoppa några språng. Vi kravlade faktiskt över en meter idag, det har vi nog inte gjort på hemmaplan förut, haha!

Har ridit Pilo också, hans kondis blir bättre för varje dag! Idag galopperade vi två varv + rakbanan, och han var inte helt slut faktiskt!

Slänger med bilder som fina Mia tog på hoppningen i tisdags också, det är jag och den gigantiske mesen Strüppi. Han är ett medium, han ser liksom spöken precis överallt. Han kan eventuellt vara den mesigaste hästen jag någonsin hoppat, haha! Men rolig att rida i alla fall! :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0