22/5-10-hoppning

Första gången jag hoppade Nico seriöst på väldigt, väldigt länge! Och första gången jag hoppade på gräs på ett år, så det var riktigt roligt! Han skötte sig dessutom jättebra, och jag tycker faktiskt att jag red honom bra också, även om jag blev lite passiv ibland, jag måste vara mycket mer effektiv i galoppen, så att han inte får chans att bli loj eller fatta fel. Men för att inte ha hoppat tillsammans på länge så är jag absolut nöjd! Vi slutade på 90 ungefär tror jag. Bästa Mia var med och fotade också, duktig är hon!


Förlåt för den här bilden, men jag skrattade så mycket åt den att jag var
tvungen att dela med mig! När jag frågade mamma om jag såg ut som
en dressyrtant eller en hopptant, så svarade hon; Nej, du ser ut som
en överklasskärring från Stockholm. Jag fattade inte grejen, men efter
att jag sett den här bilden slog det mig att hon har rätt.















Också en skrattbild, dog lite! Nico fläktar lite med luggen, medan jag
torkar bort svetten under glasögonen, haha!







Den här är också jätterolig! Nico hade rivit för att han inte hoppade
upp sig två gånger innan, så jag var INTE med på att han plötsligt
blev så väldigt ambitiös, haha!

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha bilderna är ju underbara ju XD Jag gillar att jag tänkte att de här bilderna kommer klara lägga ut och det gjorde hon med ^^

2010-05-22 @ 22:55:13
URL: http://mikri.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha fan vad hett med solglasögon alltså! ;D

2010-05-23 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0