13 Juni Lidköping, Lokal hoppning

Klasser 0,90 clearround
Mål Den här gången handlar inte målet om prestationen eller banan, utan jag tar hänsyn till hur det gick förra gången, och väljer därför att sätta som mål att åka dit, ta det lugnt och göra så gott jag kan. Självfallet hoppas jag på att ta mig runt banan, jag struntar i om vi river alla hinder, men jag vill i alla fall komma runt. Gör jag inte det så är dock delmål två att behålla lugnet, inte hetsa upp mig och få panik. Vad som helst får hända, bara jag löser det på ett moget sätt.


Kommentarer
Postat av: mickan

Din blogg är skitbra, fortsätt så! :)<3

2010-06-01 @ 18:12:38
URL: http://fudges.blogg.se/
Postat av: jenny

jag tycker det låter som att du har satt upp rimliga mål och har en bra inställning till kommande tävling, kul att se när unga ryttare rider väl och har fokus på det som är viktigt - keep up the good work!

2010-06-02 @ 11:19:04
Postat av: anna

åh hade velat komma och kolla ju :( men vi har avslutning då. attans bananer!

2010-06-02 @ 18:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0