Någon utmaningsgrej?

Blev utmanad i det här inlägget att skriva 6 stycken speciella saker med mig själv. Jaha ja tänkte jag då, var ska man börja tro? Det var alltså Jenny som utmanade mig, tycker ni ska kolla in hennes blogg, den är trevlig! :) Själv tänker jag dock inte utmana någon, men ni får gärna skriva saker om er själva ändå, gärna som kommentar här! Skoj att veta! :)

1. Jag hatar fötter. H-A-T-A-R. Jag behöver ha plasthandskar för att ens ta i mina egna, och skulle ALDRIG få för mig att ta i någon annans fötter. Tror att det grundar sig i att jag har så mycket problem med mina fötter, de växer snett och gör ont, den ena fotknölen är krossad och naglarna växer fel, och så vidare...
2. Jag är rädd för iprincip allt. Helt seriöst. Jag vet inte varför, men jag kan bli rädd för precis vad som helst utan förvarning, och nästa dag inte tycka att det är det minsta läskigt. Till exempel så kan jag hoppa ett hinder och tycka att det var lätt som en plätt, men när jag ska styra på nästa gång så blir jag jätterädd och styr undan, tredje gången kan det gå bra igen. Mörker och att vara ensam i ett rum är nog det som jag är mest rädd för dock, och det är ihållande.
3. Jag har rent av sjuka humörssvängningar. Växlar mellan glad och ledsen på en millesekund, helt utan någon som helst anledning.
4. Jag är straight edge och vegetarian. Jag tycker inte att det är det minsta underligt, men det verkar alla andra göra, haha!
5. Jag skulle aldrig ge en krona till ex. röda korset och så vidare, men är medlem och skänker pengar till Djurens Rätt och Djurens vänner. Litar inte på människorättsorganisationer, de suger bara åt sig pengarna till sig själva och utnyttjar på så sätt de utsatta. Skulle däremot kunna tänka mig att skänka saker som jag inte behöver.
6. Jag har väldigt, VÄLDIGT starka åsikter om i princip allt, och de är totalt orubbliga. Folk kan nog uppfatta mig som ganska stötande i och med att jag är så bestämd med vad jag tycker, och jag är snabb med att kasta skit på folk som inte står för det de tror på, det är det värsta som finns. För att få säga att man har en åsikt, så måste man stå för den i ur och skur, oavsett vad som händer, och man ska stolt ta konsekvenserna av vad åsikten ställer till med.

Ja. Sån är jag. Välkommen till cirkusen, lämna hjärnan utanför.
 


Kommentarer
Postat av: Mia

för er som inte vet vad staigt edge är så kommer här en länk. http://sv.wikipedia.org/wiki/Straight_edge

2010-03-12 @ 12:11:27
URL: http://mikri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0