Mina inköp på GHS10

Haha, jag är ju inget seg, eller hur? Först såhär en månad i efterhand så kommer bilder om vad jag köpte på GHS. Men nu har jag hunnit testa grejorna lite, så jag kan ju säga vad jag tycker också! Bilderna är under all kritik, eftersom att jag fotade dem med mammas kamera lite snabbt och lätt, av ren lathet, men ni förstår poängen ändå hoppas jag!



Halsring 150kr från Western Horsemen.
Fyller väl sin funktion, haha. Dianne lyssnar bäst, Nico är lite mer
disträ nu när han har så mycket överskottsenergi. Har mest använt
den när jag tagit ut och in hästarna, men har ridit med den någon
gång också. Han lyssnar förvånandsvärt bra med tanke på att det
var så längesen som vi red mer fritt.


Roeckl Polartec 300kr från någon tysk.
Har inte haft chansen att testa dem, i och med att det blivit varmt igen.
Svettas ju i mina Roeckl Light&Grip, så jag antar att de här rackarna
ska hålla mig varm nästa vinter!


Schabrak 150kr från någon polsk försäljare.
Har inte testat det här heller, men tycker att det verkar riktigt prisvärt!
Verkar vara av bra kvalite, trots sitt ytterst låga pris. Tänkte ha det när
jag tävlar hoppning, skickade ju efter en röd kavaj som ni kanske minns,
den blev tyvärr mörkblå med röd krage, men det får väl gå!


Sprenger Bow Balance 1600kr från Skara Hästsport.
De här rackarna har jag ju dock använt mer, riktigt härliga att rida i!
De hjälper verkligen både knän och fotleder, vilket är en riktigt stor
befrielse för min del, som alltid brukade få ont i just käna och fotlederna
när jag red i korta läder, nu är det inget problem längre!

Köpte också en "klubbjacka" från Mountain Horse för 599kr, med mitt namn broderat på bröstet, samt en hålpipa och en tidning, haha! Är väldigt nöjd med mina saker i alla fall, och jag tyckte att det var skitkul att vara där med mitt finfina kusinbarn, som köpte massa hästböcker!
 


Kommentarer
Postat av: mickis-hästblogg

snyggt schabrak:)

2010-03-27 @ 21:29:13
URL: http://http//mickismickismickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0