Tips på ridkläder som ljusar upp gråa höstdagar!

Hur lite vi än vill, så är hösten på väg med stormsteg. Personligen gillar jag hösten, det är vintern jag inte trivs med, men samtidigt vet man ju hur det går till på hösten, med regn och sattyg. För att pigga upp er lite vill jag bara påminna om alla fina kollektioner som släpps till hösten, och att man faktiskt kan klä sig jättesnyggt just under hösten. Jag tycker att det är då som ridkläder är som snyggast, en prasslig jacka, lagom tunna ridbyxor och härliga färger. Jag tycker alltid att man känner sig lite extra fin på hösten när man drar på sig ridkläderna, kanske för att höstfärgerna passar både mig och Nico väldigt bra, jag vet inte!


För att vara jättefyndig så har jag klippt ihop två outfits, och dessutom satt dem hand i hand, eftersom att det går bra att blanda ihop dem också. Jag tycker att båda två är fina, och den högra har jag redan. Skulle dock absolut kunna tänka mig den vänstra också, men ur den har jag inget alls. Kommer dock att köpa byxorna, de är jättefina tycker jag, ser ut som Pikeur Diana, och har liknande material. Tycker absolut att det är ett prisvärt hemmapar i alla fall! Konstigt nog gillar jag stövlarna också, brukar gilla klassiska, och har sagt bom nej till dem innan, men när jag såg dem i verkligheten på en kompis så tyckte jag att de var helt okej! Jag måste säga att jag faktiskt gillar Hööks väldigt mycket, många gnällar om att de kopierar och så vidare, men de gör bra grejer så det spelar mig ingen som helst roll! Nu måste ni säga att ni älskar mina ihopklippningar, och erkänn att jag gjorde dem bättre än vad Frankenstein någonsin kunde drömma om!

Produktlista till skapelserna ovan.

 

 


Kommentarer
Postat av: warnmark -Hästblogg -Vinn din egen bild utskriven i A4 storlek

Sv; Tack så jättemycket Klara =)

2010-07-23 @ 23:25:15
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Elina Persson

Hööks är faktiskt väldigt bra, dom har jättesköna och snygga ridkläder till bra pris! :)

2010-07-25 @ 11:12:26
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

riktigt skickligt gjort =)

2010-07-25 @ 21:03:46
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jo, klara skitsnygga ihopklippningar xD speciellt den med dig :P

2010-07-26 @ 19:34:15
Postat av: Marre

Var har ni köpt/beställt era Charles Owen hjälmar? :)

// Marre

2011-06-07 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0