Planering planering!

Sitter och planerar lite olika saker såhär på morgonkvisten. Delvis Olivias hoppträning som jag ska hålla om en timma, och delvis för vinterns inackordering samt inköp av saker som går åt. Vill inte säga för mycket om tjejen som eventuellt ska hyra in sig innan det är bestämt, men jag kan säga att om det blir av så kommer det att bli jättetrevligt, för det är en kanongullig tjej med en häst jag känner sedan tidigare, som också är en klippa! Ska verkligen bli roligt att få någon att rida med i vinter, förra vintern var ju inte allt för rolig direkt.. Men nu får jag fortsätta med träningens plan, än så länge står studs och lydnadsövningar på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0