Mina schabrak

Folk retar mig alltid för att jag har så många schabrak, vilket jag absolut tycker är fel, för det är jäääättebra att ha många, haha. För ett tag sedan fick jag en frågan om jag inte kunde lägga upp bild på dem, men har inte riktigt fått tummen ur. I förmiddags var jag dock ute och fotade alla, och de var för övrigt bara 23, så jag slänger upp dem nu! Som ni ser har jag hemskt elaka sadlar, de färgar verkligen av sig jättemycket, men det är som det är. Nu har ni i alla fall ett par att kika på, alla bilder är klickbara!

D R E S S Y R S C H A B R A K

Okänt märke - Hansbo - Hansbo


Three Horses - Okänt märke - Globus

A L L R O U N D S C H A B R A K

Mias RS - Mias RS - Showmaster


Börjes - Okänt märke - Showmaster


Hippo - Hansbo - Jacson


Okänt märke - Jacson - Showmaster


Shires - Showmaster - Showmaster


Hansbo - Showmaster


Kommentarer
Postat av: Annica

Du är lätt galen alltså :P

2010-07-31 @ 18:19:01
Postat av: bella

många snygga schabrak, hur många grader tvättar du dina i?

2010-08-05 @ 13:38:09
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0