Mina och Nicos nya stallkamrater

Nu är det i stort sett bestämt att jag ska få hit en inackordering, vi ska hämta den imorgon om vi hittar transport, annars kommer han senare i veckan. Det är en häst som jag känner sedan tidigare, nämligen Ior Eme som stod på min skola förut, men som nu är köpt av min kompis Annah. Hon har haft honom i någon månad, och han har stått i ett stall inne i stan, men nu ska han flytta hit. Slänger med ett par bilder som jag snott av Mia. Det ska bli jätteroligt att få en stallkamrat i vinter, speciellt någon som jag känner lite sedan tidigare och jag vet att hon är bra att ha och göra med, så det kommer nog bli alla tiders! (Annah är dessutom en riktig matchningstönt precis som jag, så det ska bli skönt med någon som äntligen förstår varför man vill ha 25 schabrak och 10 träns till en häst, haha!)

http://mikri.blogg.se/images/2010/dsc_0539_96487184.jpg

Jag som testpilot när Annah skulle provrida.

 

Annah och Ior i stallet efter provridningen.

 

 


Kommentarer
Postat av: olivia

haha , jag vill alltid med ha massa av allt x) fast pappa bara : men har du inte tillräckligt med det xD



Förlåt att jag kommenterar mkt men jag har inget liv xD

2010-07-30 @ 15:38:48
Postat av: Annica

Hoppas hon får mer tid för han hos dej för vi har knappt sett till henne ute hos oss.

2010-07-30 @ 23:39:36
Postat av: Klara

Olivia: Haha ja, mycket ska det vara! :D



Annica: Nu är det ju dock inte upp till dig att bevisa det, utan det är helt upp till Annah. :)

2010-08-01 @ 11:04:46
URL: http://klaraskrabater.blogg.se/
Postat av: Annica

Klara: Nu missförstod du nog mej.Hon har haft ganska mycket hemma det sista men nu kanske det löser sig och att hon då förhoppningsvis får mer tid över till IOR.

2010-08-02 @ 17:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0