7/7-10-Dressyr

Jag, Jossan och Helene red dressyr på kvällen, och det gick väl helt okej. Nico kändes lite loj, och det är svårt att rida honom tillsammans med andra, eftersom att de använder mycket smackningar och ptro, vilket Nico lyssnar till, även om de inte kommer från mig. Därmed är det lite svårt att hålla honom koncentrerad när man rider med andra, men det är ju väldigt bra träning för både honom och mig. Red ett ganska kort och okomplicerat pass, så det är inte så mycket att tala om.








Sitter som en padda, men så är det! Det blir bättre och bättre,
har kommit av mig helt under vintern, tyvärr!


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv jag kommer sakna dig.. :

Syftar du på mig ? och att jag är en idiot eller den anonyma ?

2010-07-08 @ 18:27:12
URL: http://ponnyochryttare.blogg.se/
Postat av: Matilda

Har du alltid någon som är med och fotar?? Så fuskigt!! :P

2010-07-09 @ 23:18:50
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0