7/7-10 + 8/7-10, Sammanfattning Hanny

7 / 7 - 1 0   -   D r e s s y r

Det här gick bra: Hon var lugnare med snodd på!
Det här gick mindre bra: Hon halkade en del i galoppen.
Det här ska jag tänka på till nästa gång: Fortsätta jobba med lugnet.
Nästa gång ska jag göra detta: Dressyr på morgonen och uteritt på kvällen.



8 / 7 - 1 0   -   D r e s s y r l e k t i o n

Det här gick bra: Allt gick bra, jag började få henne att slappna av.
Det här gick mindre bra: Hon är fortfarande lite stark och stressad i galoppen.
Det här ska jag tänka på till nästa gång: Inget speciellt.
Nästa gång ska jag göra detta: Uteritt
Klaras kommentar: Hanny gick faktiskt väldigt bra hela passet, och allt funkade
fint! De börjar växa ihop bra, vilket ju är lite jobbigt när det inte är så långt kvar,
men Hanny ska ju eventuellt stå här nästa sommar också, om Jane vill.  :)









8 / 7 - 1 0   -   U te r i t t

Det här gick bra: Hon var lugn och lydig.
Det här gick mindre bra: Inget speciellt, allt gick väldigt bra!
Det här ska jag tänka på till nästa gång: Inget speciellt nu heller.
Nästa gång ska jag göra detta: Hoppa bana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0