4/7-10-markarbete/dressyr

Red ett ganska oseriöst pass på Nico, var lite för trött och orkade inte bråka med honom för den sakens skull, han ska ju inte behöva ta skiten för att jag inte orkar, helst. Så jag red mest i skritt och trav, för jag orkade inte riktigt sitta ihop honom i galoppen. Han kändes faktiskt fin ändå, även om mamma inte fick till några klockrena bilder, haha! Han skötte sig i alla fall och var fin i munnen, så det är ju alltid bra!




(Finaste stövlarna i världen. Ja och så hästen då, förstås!)


Som sagt, mamma plannerar inte alltid bilderna. Lite snöre hit och dit,
vad gör väl det så säg? Haha. :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker att du kan göra en likadan mall med nico som josefin gör med hanny :P

2010-07-05 @ 08:48:19
URL: http://mikri.blogg.se/
Postat av: Fabbi

gud så söt ! vad är det för ras? :)

2010-07-05 @ 14:33:19
URL: http://hoppryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0