4/7-10-markarbete/dressyr med Hanny

Jag har tänkt att Josefin själv ska få skriva om sina ridpass (hon protesterar bestämt, men hon har inget val) så därför så har jag gjort en mall som hon kan följa, eftersom att hon är så tokig och inte vill skriva själv, haha!

Det här gick bra: Galoppen och hoppningen.
Det här gick mindre bra: Traven för att hon blev stark.
Det här ska jag tänka på till nästa gång: Att jag är snabbare på att säga till henne när hon blir springig.
Nästa gång ska jag göra detta: Vi ska hoppa, kanske en liten bana.
Klaras kommentar: Är man alltid lika envis när man är 12?! Nej, jag skojade. Det var ett bra pass och hon skötte det fint, även om Hanny kan bli lite svår och springa i onödan, men det är ju sånt man vänjer sig vid att stoppa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0