28/7-10 - lite hoppning

Jag och Mia skulle rida i lilla hagen, och jag tänkte att jag rider nog barbacka idag också, men det gick inte fullt lika bra. Nico är så vansinnigt ofokuserad när man rider med andra, så det är löjligt. Han lyssnade inte alls på repen mot halsen, så jag fick helt enkelt rida på tvåhandsfattning och styra med grimman, han var lite överallt den token. Vi hoppade några språng i alla fall, och han tycker att det är så skoj att hoppa barbacka, så han blir helt tokig. Han hoppade av ganska stort för det mesta, det är ju tur att man har monsterbalansen säger jag bara!


Första gången vi hoppade över det "höga" hindret, vi har ett mindre i hagen också.


Får man inte bocka lite efter hindret var det ju helt meningslöst att hoppa, menar Nico.


Monsterhoppet! Observera att han inte nått språngets högsta punkt över hindret, utan att den var lite efter
hindret, och observera gärna också att jag var nära på att glida av bakåt, haha! Han är knäpp! <3


Leka följa John. Nico tyckte att jag var dum i huvudet och sprang runt hindret istället.


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAH, trött som man är på morgonen så kollade jag snabbt på fjärde bilden och trodde att han vägrade och du flög lååång åt helvete och tog hindret själv. Hahah jag behöver hjälp :(

2010-07-29 @ 12:00:13
Postat av: Bella♥

hahha vilka roliga bilder..

2010-08-01 @ 15:26:13
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0