28/6-10-dressyr

Red dressyr på Nico, och det gick till en början faktiskt ganska bra. Mia tyckte att Lucky Boy kändes konstig, så jag hoppade upp och kände, och det gjorde han verkligen! Inte alls som vanligt! Mia red Nico under tiden, och vi kan lätt dra slutsatsen att Lucky Boy är för stor för mig, och Nico är för liten för Mia, haha! Men det gick ganska bra för dem ändå, det är ju inte lätt att rida en häst som är så liten, det är ju väldigt svårt med balansen liksom. När jag skulle rida Nico igen i slutet ville det inte funka alls, jag blev för låst efter att ha ridit Lucky Boy. Men men, det får gå bättre en annan dag.


Min sits har blivit brutalt dålig över vintern, det blir nog till att träna på den!


Han blir så jäkla lång för mig i galoppen, så det är också något jag
måste träna på, men han är så dåligt i form själv, så jag orkar inte
sitta ihop honom riktigt.


Sitter som en kratta, som sagt!


Jag och Lucky Boy. Hua, så stor han är, haha! Ser ändå inte så jätte-
stor ut på den här bilden, men han är större egentligen. Där snackar vi
verkligen om att jag inte orkar sitta ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0