27/7-10 - uteritt Nico och Hanny

Idag så red jag ut med Amanda, hon red Hanny och jag red Nico. Hästarna skötte sig fint, var pigga och glada hela passet. Nico kändes mjuk och fin, men var lite kinkig i munnen, det blir han alltid när jag inte ridit på bett på ett tag. Han jobbade dock helt okej i slutet av passet, så jag är nöjd. Hanny såg också trevlig ut, men det kan jag ju inte tala så mycket om. Alla hästarna fick dessutom skor idag, så jag har suttit i stallet från åtta till två och tittat på hovslagarens energiska arbete, haha. Nico skötte sig jättebra med hovslagaren idag, så jag är nöjd!


Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

då kanske det är nåt att satsa på! :D

2010-07-28 @ 06:36:42
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0