10/7-10 - 11/7-10 - Sammanfattning Hanny

1 0 / 7 - 1 0   -   D r e s s y r
Jossan red dressyr på Hanny, minns inte riktigt hur det gick, men jag tror inte att Jossan var jättenöjd, för hon ville inte ha några bilder från passet, haha! Tror dock inte att det var så illa, men Hanny var väldigt pigg och springig för henne, och hon är ju inte van vid så stora hästar, då är det inte så lätt!

1 1 / 7 - 1 0   -   U t e r i t t   +   B a r b a c k a r i d n i n g
På morgonkvisten så tog jag och Jossan en sväng i skogen, och det gick bra. (Fort också, haha!)
Inte så mycket att säga om turen, den var härlig och flöt på fint bara!

På kvällen red vi lite barbacka, Hanny såg fin ut. Jossan gjorde lite balansövningar och så, och det gick bra! En gång blev hon liggande på Hannys rygg när hon drog iväg, MEN hon orkade resa sig i full galopp, fattar inte hur hon gjorde, men jag tror det kallas magmuskler? (Något som jag själv aldrig träffat på, men jag har hört att andra har dem?)


Galna Jossan på galna Hanny, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0