Svar på kommentar



Nico heter egentligen Nerco van de Bredehoeve, och är 150cm hög. Han är en renrasig haflinger, vad jag förstår är han importerad ifrån Holland år 2007, men jag kan inte svära på exakt när. Han är född 2001, och "fyller år" 31/5. Jag köpte honom från Hällekis Säteri, ett ställe där de förut förmedlade hästar. Hans förra ägare hette Premilla och tränade Parelli med honom. Lite mer info finns att läsa om honom om du klickar på "Om oss" i menyn här till vänster. Hoppas att du fick svar på dina frågor, annars är det bara att fråga igen! :)
 


Kommentarer
Postat av: Warnmark - Tävling i bloggen -bloggen för dig & din häst

Sv; Ja det är riktigt tråkigt :(

Men det är som du säger, dumt att slita ut den när jag vill kunna rida i fortsättningen också..

2010-01-22 @ 15:04:59
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Samma människasomundrade

hahah tack att du svarade din blogg är jätte bra eftersom jag ÄLSKAR haflingers så fiiiina sluta aldrig blogga och det är jätte kul när du lägger upp bilder och videros:D

2010-01-22 @ 15:22:58
Postat av: Anonym

Älskar verkligen där där stället! :) Som du köpte honom ifrån asså ;) Det är en sån underbar kännsla uppe hos dom...

2010-01-22 @ 17:11:59
Postat av: Anonym

vad heter hemsidan där du köpte han från om dom har någon alltså?:D

2010-01-23 @ 09:31:04
Postat av: Klara

Svar: hemsidan heter www.horse-vision.se

det skulle underlätta massor om du lämnade någon länk som jag kan svara på när du ställer frågor, känns så jobbigt att inte kunna ge svar när ni undrar saker, haha :)

2010-01-23 @ 09:42:42
URL: http://klaraskrabater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0