Skolan, för första gången på 6 veckor!

Brukar inte skriva om skolan, men idag var jag där för första gången på 6 veckor, i och med att det först var jullov, och sen blev jag sjuk. Det var verkligen superrolig! Skoj att träffa alla, roliga lektioner, ja, idag trivdes jag! Måste bara säga det, att jag är sjukt nöjd med mitt val! Har ju som några vet gått ett år på DLGs medieprogram, och trivdes inte så bra, så nu går jag i ettan på Uddetorp med inriktning på häst. Jag älskar det!
 
Skriver om ridpasset med Nico sen, blir lite småäckliga bilder också, ursh ursh!
Nu har jag inte tid, för nu blir det Familjen Annorlunda, haha!
 


Kommentarer
Postat av: Carro

Det verkar vara väldigt roligt på Uddetorp, har varit där och kikat! :) Får se om det blir det nu i höst när jag börjar gymnasiet! :D

2010-01-30 @ 18:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0