Skapa en häst; Dianne Hall.

Ja, Skapa en häst heter den nya kategorin! Som ni säkert vet så har jag ju ett varmblodssto här hemma i hagen, som förhoppningsvis är dräktig, men det kan tyvärr vara så att hon kastat, eftersom att hon kom sist till flocken där hon stod senast, och de andra stona var inte snälla mot henne. I dagsläget så har alltså Dianne bara stått ganska länge, men innan det är hon travtränad och tävlad. Hon är inte svenskregistrerad, så jag har tyvärr ingen information om henne, men jag tror att hon är ungefår 7 år. Jag har suttit på henne en gång, men det är det enda hon har gjort här hos mig. Om ni tycker att det låter roligt så kan jag gärna skriva lite om det hela, kommer att genomföra det i vilket fall som helst, och delar gärna med mig om ni är sugna!


 


Kommentarer
Postat av: Mia

jag vill veta allt ^^ för jag kommer säkert intevara med XD

2010-01-13 @ 11:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0