Rea på Skara Hästsport!

Jovars, idag var jag och Mia i Skara, eftersom att hon skulle ha en ny hjälm, och jag skulle byta ett par handskar. Vi båda gick därifrån fattiga, men glada. Fattiga riddare så att säga. (Förlåt mamma, för jag vet att du kommer säga; "inte riddare nu igen" när du läser det här) Mia köpte sig en grå hjälm, riktigt snygg på henne faktiskt, ett par JW handskar och Kyra K byxor, allt satt verkligen skitsnyggt på henne! Är grymt avis på hennes långa ben, haha! Själv gick jag ut med ett par Roeckl handskar och föll för rean på Kyrabyxorna jag också, tänkte slänga upp en bild och visa mitt fynd!


Lite gråa på bilden, men fina! Vet att jag är rund med korta ben,
men det får jag vara, för det här är ingen fånig modeblogg.


En detaljbild på den (enligt mig) grymt snygga prydnadssömmen!
Föll som en sten för den, haha! Gillar de dubbla knapparna också, det
klämmer inte så i midjan när det är två. Här syns färgen också!
 


Kommentarer
Postat av: Mia

Klara du får ju inte skriva att jag köpt märkes saker!! Du förstör ju min image som den sjaskigaste ryttaren i lidköping ^^

2010-01-07 @ 17:30:53
Postat av: Jenny

Snygga ridbyxor :) (och fin blogg)

2010-01-08 @ 19:22:34
URL: http://jennycarlen.blogg.se/
Postat av: julia

shit vilka snygga byxor ;ooo

tycker du bah kan langa dom hit (aaa'

2010-01-09 @ 00:19:19
Postat av: Bettan

fina ridkläder och fina kort på Rulltårtsbakelsen! Kram!

2010-01-09 @ 13:48:00
Postat av: mikaela,

svar; jo, sjöbogårdens är billigt ocg bra! Btw, jag har tävling på bloggen, vinn kingsland strumpor!:D

2010-01-09 @ 17:32:12
URL: http://dressyrmuppen.blogg.se/
Postat av: Anonym

om det inte är en fåning modeblogg varför är du så fånig att du kallar dig rund för? :O Du är väl inte rund nånstans.

2010-01-10 @ 22:06:43
URL: http://majafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0